Lär känna dina kunder genom undersökningar

Hur blir man bättre och hur vässar man sitt erbjudande? De flesta företag genomför löpande olika typer av undersökningar mot såväl befintliga kunder som potentiella kunder. På fakta har vi lång erfarenhet av att producera enkäter, kundundersökningar och formulärslösningar.

Att lyssna till vad kunderna har att säga i återkommande NKI-undersökningar gör att verksamheten kan utvecklas och kunderna kan knytas allt närmare. För många företag är löpande undersökningar en naturlig del i det ständiga utvecklingsarbetet. Rätt tolkat och rätt använt kan svaren ge snabba positiva förändringar.

På fakta har vi under åren tagit fram ett antal olika lösningar och metoder där vi kombinerar smarta responsiva formulär och responsiva mail för att hjälpa våra kunder att nå ut och få så högt deltagande som möjligt. Vi stöttar våra kunder i alla delar så att det blir lätt och självklart att genomföra dessa undersökningar som för verksamheten framåt och ser till att man kan ligga steget före.

Niklas Dahlstrand, Projektledare